Politica de returnare
Produsele returnate trebuiesc sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate(in ambalajul original cu toate accesoriile, sigiliile, cu etichetele intacte si documentele care le-au insotit in perfecta stare). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire si / sau interventii neautorizate etc.
Prevederile OUG. 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane .
SC MULTISERVICE TRADING INTERNATIONAL SRL va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea si verificarea produselor returnate. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport.
Consumatorul este responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultate din manipularea acestora.
Rambursarea sumelor se va face prin transfer, numai in contul bancar transmis de catre consumator.
In cazul returnarii produselor sau a trimiterii produselor pentru reparatii sau a reparatiilor la cerere, prin trimiterea acestora prin curier rapid, consumatorul suporta costurile de returnare si de transport.
Returnarea produselor se poate face de Luni pana Vineri in intervalul orar 08.30-17.00, la sediul SC MULTISERVICE TRADING INTERNATIONAL SRL , din Str. Otesani, Nr. 25, Sector 2, Bucuresti.
In toate cazurile de mai sus, produsele trebuiesc returnate in starea in care au fost primite, insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea acestora intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.
Returul se face cu etichetele initiale intacte, certificatul de garantie in original( daca a fost emis de producator/ distribuitor) si toate documentele cu care a fost livrat produsul.
Produsul trebuie sa fie insotit de accesoriile / cadourile cu care a fost livrat.
Nu se accepta returul daca ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare, daca produsele au licente OEM activate sau daca ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare.
Returul produselor se accepta doar daca sunt sigilate. Daca au fost desigilate mai mult de unul de acelasi fel, ne rezervam dreptul de a diminua contravaloarea fiecaruia dintre ele cu pana la 30% . Aceasta diminuare se face cu scopul repunerii la vanzare ca produs desigilat.
Puteti solicita returul de produse in urmatoarele situatii:
1. Produsul este nefunctional / deteriorate, in primele 48 de ore de la receptia acestuia.
2. Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. In acest caz puteti solicita returnarea produsului pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii, in cazul in care produsul nu mai este disponibil.
3. Produsul livrat are coletul deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator ales de catre consummator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.
4. Produsele sunt livrate gresit. In cazul in care s-a livrat un alt produs decat cel comandat.